Intelliplan är ett innovativt SaaS-företag som utvecklar och levererar affärssystem för företag med rekrytering- och bemanningsintensiva inslag i Sverige, Norge och Danmark. Med våra lösningar hjälper vi våra kunder att effektivisera sina processer, fatta bättre beslut och nå sina mål. Vi växer snabbt och söker nu en driven och analytisk 3rd Line Customer Support för att förstärka vårt Customer Support-team.
Dina arbetsuppgifter
Som 3rd Line Customer Support är du en viktig del av vår supportorganisation och ansvarar för att lösa komplexa tekniska problem som eskalerats från 2nd line, samt leverera en förstklassig support till våra kunder.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:- Supportera våra kunder, vilket inkluderar support rörande gränssnitt samt tekniska felsökningsärenden
- Leverera mindre tekniska önskemål till våra kunder
- Felsöka kunders automationer, rapporter, integrationer och liknande
- Skapa och underhålla teknisk dokumentation och kunskapsbaser
- Fungera som teknisk rådgivare för interna och externa intressenter
- Delta i förbättringsprojekt för våra produkter och processer
Som 3rd Line Customer Support är du en viktig del av vår supportorganisation och ansvarar för att lösa komplexa tekniska problem som eskalerats från 2nd line, samt leverera en förstklassig support till våra kunder.
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
Dina arbetsuppgifter inkluderar:
- Supportera våra kunder, vilket inkluderar support rörande gränssnitt samt tekniska felsökningsärenden
- Leverera mindre tekniska önskemål till våra kunder
- Felsöka kunders automationer, rapporter, integrationer och liknande
- Skapa och underhålla teknisk dokumentation och kunskapsbaser
- Fungera som teknisk rådgivare för interna och externa intressenter
- Delta i förbättringsprojekt för våra produkter och processer
Din profil
Vi söker dig som har:- Minst 1 års erfarenhet av 3rd line support eller en liknande teknisk roll
- Goda kunskaper i T-SQL (eller likvärdiga SQL-språk) samt god erfarenhet av att skriva och läsa komplexa SQL-queries
- Stark analytisk- och problemlösningsförmåga
- Förmåga att kommunicera tekniska lösningar på ett tydligt och pedagogiskt sätt
- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Erfarenhet av affärssystem eller andra komplexa mjukvarulösningar sedan tidigare är meriterande.
Vi söker dig som har:
Erfarenhet av affärssystem eller andra komplexa mjukvarulösningar sedan tidigare är meriterande.
- Minst 1 års erfarenhet av 3rd line support eller en liknande teknisk roll
- Goda kunskaper i T-SQL (eller likvärdiga SQL-språk) samt god erfarenhet av att skriva och läsa komplexa SQL-queries
- Stark analytisk- och problemlösningsförmåga
- Förmåga att kommunicera tekniska lösningar på ett tydligt och pedagogiskt sätt
- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Erfarenhet av affärssystem eller andra komplexa mjukvarulösningar sedan tidigare är meriterande.
Om Intelliplan
Vi erbjuder:- En spännande roll i ett snabbväxande företag med stora utvecklingsmöjligheter.
- Kompetensutveckling genom utbildningar och certifieringar
- En inkluderande arbetsmiljö med engagerade och hjälpsamma kollegor
- Generösa förmåner såsom friskvårdsbidrag och tjänstepension
Välkommen att skicka in din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig!
Vi erbjuder:
Välkommen att skicka in din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig!
- En spännande roll i ett snabbväxande företag med stora utvecklingsmöjligheter.
- Kompetensutveckling genom utbildningar och certifieringar
- En inkluderande arbetsmiljö med engagerade och hjälpsamma kollegor
- Generösa förmåner såsom friskvårdsbidrag och tjänstepension
Välkommen att skicka in din ansökan - vi ser fram emot att höra från dig!
Du kanske känner någon som skulle passa perfekt för jobbet? Tipsa dom!
Rekryteringsansvarig
My Arnewing